SOWY:
Een goede communicatie is geen
kwestie van improvisatie!

Tania Van den Brande werkt al 20 jaar in de digitale communicatie. Door te jongleren met SEO & SEA werd ze geleidelijk aan een echte marketingstrateeg. Vandaag staat de dynamische veertiger aan het hoofd van Sowy. Het bedrijf biedt een waaier aan tools, degelijke ondersteuning en gerichte opleidingen om de zichtbaarheid en bekendheid van bedrijven op Google en social media te verbeteren. Een gesprek.

Ieder zijn vak!”, zegt de CEO van Sowy zonder verpinken. En de cijfers geven haar gelijk: tegen 2020 zullen er maar liefst 1,78 miljard websites online staan. Een duizelingwekkend cijfer waardoor je je al snel afvraagt: hoe zorg ik ervoor dat mijn bedrijf niet verzuipt in de massa? Tania Van den Brande weet waarover ze het heeft. “Een bedrijf oprichten volstaat niet om het te doen groeien. Het moet ook zichtbaar zijn. Ik help al 20 jaar bedrijven aan een betere zichtbaarheid – en dus bekendheid – bij hun doelpubliek.”

Een boodschap aanpassen aan je doelpubliek, kort en wervend schrijven op Facebook, relevante Instagram-posts plaatsen, opvolgen hoe de interesse van de klant evolueert op basis van je inspanningen, … Je zichtbaarheid vergroten is een tijdrovende bezigheid! “Iemand met een kmo heeft wel wat anders aan zijn hoofd, vooral in de huidige gezondheidscrisis. Al blijf ik ervan overtuigd dat de ondernemingszin sterker is dan het coronavirus! En toch… ieder zijn vak. En het mijne, dat is communicatie. Welkom in mijn wereld.”

Een kmo die zich richt op kmo’s

In het dagelijkse leven bedenkt Tania Van den Brande samen met haar team een echte digitale communicatiestrategie voor bedrijven. De eerste stap is essentieel: goed luisteren naar de klant. “Sowy is een klein bedrijf met medewerkers die elkaars vaardigheden aanvullen. De ervaring van generatie X gecombineerd met het enthousiasme van de millennials én met dezelfde ondernemingszin!

We zijn hyperreactief en bijna getrouwd met onze communicatiemiddelen.” (lacht) “Een bedrijf met een familiale aanpak”, benadrukt ze, “om zo dicht mogelijk bij de wensen van de klant te blijven. Want vóór alles zijn we een kmo die zich richt op kmo’s.”
Sowy creëert web content, schrijft social media posts en staat in voor natuurlijke en betaalde referencing (SEO). Maar Tania Van den Brande heeft ook een sterk zakelijk netwerk. “We creëren uiteraard ook synergieën tussen onze verschillende klanten.”

Communicatie, dat kost toch een fortuin? Guess again.

Tegenwoordig zijn er veel betaalbare technieken om je bedrijf meer zichtbaarheid te geven. “We werken met gepersonaliseerde tarieven die zijn afgestemd op de behoeften van elke kmo. Welke communicatiestrategie de klant ook kiest, hij kan altijd vertrouwen op onze ondersteuning. Hetzelfde geldt voor de opleidingen die we geven om de klant te helpen zijn doelen te bereiken. Een van mijn motto’s is dat kennis delen je niet minder rijk maakt, integendeel!”, aldus de enthousiaste CEO van Sowy.

ODB is meer dan een boekhouder. Hun medewerkers hebben een hart voor ondernemers en dat laten ze elke dag opnieuw blijken.

Wilt u de vrijheid hebben om al uw energie te wijden aan het opbouwen of ontwikkelen van uw bedrijf? De experts van de ODB zijn uw bondgenoten in de snel veranderende economie waarin wij leven.????

Contacteer ons nu:

Door ons contactformulier in te dienen, geeft u ons het recht uw persoonlijke gegevens op te slaan in de ODB database. Deze informatie wordt alleen gebruikt om te reageren op de verzoeken die u in ons contactformulier hebt uitgedrukt en om u onze nieuwsbrieven te sturen. Geen informatie over u wordt aan derden bekendgemaakt. U kunt altijd afmelden voor onze e-maillijst door de optie “unsubscribe” te selecteren onderaan de nieuwsbrief.